Igen hasznos az ügyfélhívó rendszer
Mindenki szereti, ha megfelelően bánnak vele bizonyos helyzetekben. Amikor sokáig kell várakozni, akkor érthető módon a legtöbben feszültekké vállnak. A kapkodás eléggé jellemző tulajdonág a 21-ik szárad emberére nézve. A kiszolgálás hatékonyságának fokozására született meg az ügyfélhívó rendszer.
Voltaképpen egy speciális szerkezetről van szó, ami valamilyen jelzéssel szól, amikor valakire sor kerül. Étteremben, cukrászdában, gyógyszertárakban, raktárakban ugyanúgy nagy sikerrel bevethető. A kínálat elég széles ezen a területen, ezért nem érdemes elkapkodni a választást. Az EuroCall EC-CQ5 vezeték nélküli ügyfélhívó rendszer rendkívüli egyszerűséggel rendelkezik a programozás területén és igen jól kibővíthető, a nagyobb megrendelői igény kiszolgálására.
Gyakran szabad téren ugyanúgy alkalmazzák az ilyen eszközöket, ezért a gyártók megtettek mindent azért, hogy ott szintén megfeleljen az elvárásoknak. A megközelítőleg 500 méteres hatótáv nem fog csalódást okozni. Az ügyfélhívó rendszer PAD része gumi éllel védett és vízálló kialakítást kapott.