A sikerdíjas vagy a havidíjas keresőoptimalizálás éri meg?
Azok a személyek, akik valóban értenek a SEO-hoz, nem szoktak sikerdíjas optimalizálást vállalni, és ennek megvannak az egyértelmű okai. Ehelyett sokkal előnyösebb a havidíjas keresőoptimalizálás. Ekkor a megrendelő bármelyik pillanatban úgy dönthet, hogy SEO céget vált. Ezzel szemben a másik szolgáltatásnál addig kell fizetni, amíg a szerződés tart, még akkor is, ha a várt eredmények elmaradnak. Miben is rejlik még a sikerdíjas és a havidíjas keresőoptimalizálás közötti különbség? Tudni kell, hogy a havidíjas keresőoptimalizálás esetén két esetről lehet beszélni. Ha például már az embernek van honlapja vagy webshopja, a SEO előtt egy kutatást kell végrehajtani. Ebből derül majd ki, hogy milyen kulcsszavakkal keresik a termékeket , ideális-e az oldal felépítése, illetve melyek azok a kulcsszavak, kifejezések, amelyekkel bizonyos helyezéseket ért el az eddig a Google találati listán. Mi a helyzet akkor, amikor új honlapot kell csinálni?
Nos, ez előtt szükséges a kulcsszó kutatás is, aminek alapján pontosan meg lehet tervezni az oldal menüszerkezetét. Manapság a havidíjas keresőoptimalizálás azért is kedveltebb, mert rövidebb ideig tartó szerződésekkel jár. Ha valami nem tetszik, akkor azonnal meg lehet szakítani az adott szakértővel az együttműködést és lehet más profit találni. Ezzel pedig a cégvezető magának sok pénzt és időt takarít meg. A weboldal optimalizálás eredményességére hatással van az, hogy mennyire pontos a kulcsszó elemzés. A kangadesign.hu oldalon is felkereshető szaki gyakran találkozik azzal a helyzettel, hogy a potenciális kliensek nem tudják, hogy milyen kifejezésekkel is keresnek rá az emberek a kínált termékekre, szolgáltatásokra. A weboldal optimalizálás nem lesz hatékony, ha annak az alapja a csak úgy kigondolt vagy népszerűnek vélt kulcsszavakkal történik. A gondot az jelenti, hogy ezekre vagy senki sem keres rá, vagy éppen nagyon általánosak, és az erős konkurenciaharc miatt nem lehet elérni a várt eredményeket. Ezeket mind észben kell tartani, amikor a weboldal optimalizálás a cél.